(КРОС – кмітливі, розумні, організовані, спритні).
Мета: поглибити знання з математики,вчити доказувати свою думку, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, кмітливість, увагу, зосередженість, виховувати інтерес до математики.
Обладнання: матеріали до гри «Рибалки», на бір геометричних фігур, математичні плакати.
Вчитель: - Сьогодні ми проводимо гру КРОС. Давайте пригадаємо,що означає ця назва (кмітливі, розумні, організовані, спритні). Я думаю, що ви проявите своє вміння не тільки правильно і швидко думати, але й креативно, запропонуєте свої оригінальні ідеї, а також покажете активність і організованість.
Як на вашу думку,що допомагає людині досягти мети? (Праця). А що іноді сидить у дитини за вухом і тихо шепоче: «Не хочу, не можу, не буду!» (Лінь)
Я надіюсь лінь в нас сьогодні відсутня, а присутня наполеглива праця.
1. Без труда плода немає -
Мудрість так нас научає.
Щоб чогось тобі навчитись,
Треба добре потрудитись.
2. Хочеш їсти калачі,
Не просиджуй на печі.
Лінь жени від себе сміло
І скоріш берись за діло.
3. Кажуть люди недарма:
Вчення – світ, невчення – тьма.
Мудрими ж не народились,
А всього самі навчились.
Вчитель: - Увага! Прийшов час розпочинати наш веселий «Математичний КРОС». Математика… Світ без неї був би не цікавий. Не було б наукових відкриттів ні на морі, ні на суші, ні у Всесвіті. У нашій грі беруть кращі математики, котрі не сумують, швидко рахують, добре розв’язують задачі, живуть завжди весело й дружно. Знайомтесь: команди «Квадрат», «Круг» і «Трикутник». Надаємо їм слово.
Команда «Квадрат»:
Девіз: У нашого квадрата
Всі сторони рівні.
Наші малята
Дружбою сильні.
Привітання: Бажаємо всім перемогти,
А нам не програти.
Команда «Круг»:
Девіз: В колі друзів
Краще рахувати.
Легше обчислювати
І перемагати.
Привітання: Бажаємо друзям всім
Боротися сміливо.
І хто сьогодні переможе
Не так уже й важливо.
Команда «Трикутник»:
Девіз: Думати колективно
Діяти оперативно.
Сперечатися доказово
Це для всіх обов’язково.
Привітання: Бажаєм успіху усім,
Натхнення й креативу.
Нехай ця гра нам принесе
Багато позитиву.
Вчитель: - От ми уже й познайомилися з командами. Щоб працювати командою потрібно пригадати деякі правила:
- працювати дружно;
- говорити по черзі;
- дотримуватись правила піднятої руки;
- пропонувати власні варіанти;
- поважати висловлені думки;
- не змінювати запропоновану тему;
- не ображати товариша,який зробив помилку;
- не сміятись над командою,яка програє;
- якщо програти,то гідно.
1. Розминка. а)Гра «Сніжинка». (На паперовій сніжинці розв’язати приклади).
б)Розказати лічилку.
б)Розказати лічилку.
2. Усний рахунок.
Уважно слухайте, обчислюйте,відповідайте.
1 команда:
- назвати число, яке складається з 8 дес. і 4 од.
- найбільше одноцифрове число?
- назвати числа другого десятка.
- знайти різницю чисел 40 і 5.
2 команда:
- назвати число, в якому десятків більше,ніж одиниць.
- назвати круглі числа.
- найбільше двоцифрове число.
- при відніманні яких чисел отримаємо 7.
3 команда:
- назвати число, в якому немає десятків.
- обчислити: від 7 дес. відняти 2.
- яке число менше від 15 на 10.
- обчислити: 50 збільшити на 15.
3. Гра «Футбол». (Команда складає приклад – інша обчислює його. За правильну відповідь отримує м’ячик ).
4. Гра «Рибалки». ( Вудочкою з магнетиком зловити рибку з одноцифровим числом).
5. Цікаві задачі.
1 команда
- Півень стоїть на одній нозі, то важить 3 кг. Скільки буде важити півень,якщо стане на дві ноги?
- На груші росло 54 груші, а на вербі на 20 груш менше. Скільки груш росло на вербі?
- На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
2 команда
- Летіли гуси, а назустріч їм гусак. «Добрий день, десять гусей!, - мовив він. «Ні, нас не десять. Якби ти був з нами та ще двоє гусей, то нас було б десять», - відповіли гуси. Скільки летіло гусей? (7)
- У Марічки було 9 цукерок. Вона з’їла всі,крім п’ятої. Скільки цукерок залишилось у дівчинки? (1)
- Палицю розпиляли на 4 частини. Скільки розпилів було зроблено? (3)
3 команда
- По подвір’ї ходила коза, корова і бігав собачка. Скільки ніг було у дворі?
- У стола 4 кута. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилось?
- Як правильно сказати 5+7=11 чи 7+5=11?
6. Гра «Гострий погляд». (Швидко знайти і назвати по порядку цифри від 1 до 20( з контролерами))
7. Гра «Найуважніший». (Запам’ятати найбільше математичних
знаків).
знаків).
8. Гра «Хто останній візьме олівець»
9. Скільки сторінок має книжка?
10.Витримати 30с.
11. Конкурс капітанів. (Намалювати одночасно двома руками коло і трикутник).
12.Скільки трикутників ви бачите на малюнку?
13. Скласти малюнок з геометричних фігур (Конвертики додаються)
14.Математичний Олімп
1) Як називається другий місяць літа? (липень)
2) Що важче 1кг пуху чи 1 кг заліза? (однаково)
3) +1
4) Скільки місяців у році? (12)
5) Фігура,що має три сторони і три вершини? (трикутник)
6) Прямокутник з рівними сторонами? (Квадрат)
7) Найменше натуральне число? (1)
8) Найбільше натуральне число? ( не існує)
9) Результат віднімання? (різниця)
10) Скільки існує цифр? (10)
11) Скільки годин має 1 доба? (24)
12) Як звати трьох поросят?
13) +1
14) Скільки козенят було у кози?
15) Скільки кольорів у веселки?
16) +1
17) Скільки учнів у нашому класі?
18) Скільки в нашому класі парт?
19) Скільки років капітану твоєї команди?
20) Яке сьогодні число?
21) Скільки сантиметрів в 1 дециметрі?
22) +1
23) Скільки днів в 1 тижні?
24) Назвати сусідів числа 99.
25) Назвати одиниці вартості.
26) Як називається пряма,яка має початок,але немає кінця?
27) +1
28) Скільки гномів було у Білосніжки?
29) Скільки звірів заховалося у рукавичку діда?
30 ) +1
Підсумок гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар