Харчук
Олена Володимирівна
вчитель початкових класів
Березнівського НВК
"ЗОШ І ступеня - ДНЗ"
Дата народження - 16.01.74р.
Освіта - Рівненський державний педагогічний інститут
Стаж роботи - 23 роки
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Проблемне питання - Розвиток пізнавальної активності молодших школярів
Педагогічне кредо - Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, добра, мислення.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
|
Щаслива людина обов’язково займається улюбленою справою. Я – вчитель, і я – щаслива.
Для мене бути вчителем – це жити, пізнавати, творити, бути харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі і душа. Світ постійно змінюється, змінюються підходи до викладання, змінюються освітні запити школярів, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити дитину бути Людиною. Вважаю, що педагогічне покликання – це не тільки передавання знань, умінь і навичок, а й усебічний розвиток здібностей та можливостей особистості, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни.
Над усе прагну підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти їх таланти, вселити віру в себе, у свої сили. Немає в світі не здібних дітей, є глухі і німі дорослі, які не вірять, або бояться вірити в те, що їхня дитина особистість. Тому вирішила боротись за кожну іскру в очах дитини і запалити в кожному дитячому серці вогник пізнання, добра і мислення.
У своїй роботі слідую таким правилам: кожна дитина – творча і неповторна особистість, шануй її; будь справедливим, послідовним у вихованні, адже ти теж не є вершиною досконалості; будь прикладом для дитини.
На сучасному етапі розвитку суспільства перед учителем стоїть завдання зацікавити учнів, відкрити можливість для пізнання, використовуючи те, що їх приваблює у сучасному світі, у процесі навчання. Тому вибрала проблемне питання «Розвиток пізнавальних здібностей молодших школярів». Мета моєї роботи – створення сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку і самореалізації кожної особистості.
Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до творчої роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його.
Г. Сковорода писав: «Не вчи камінь котитися, просто прийми перешкоду – і він сам покотиться…». Мудрі слова, і сказані для нас, учителів. У них криється основа великого мистецтва формування й розвитку особистості. Завдання ж учителя – створити умови, за яких природні здібності дитини знайдуть шлях до зовнішнього вияву. Це і є вершиною педагогічної майстерності.
|
Досягнення




Немає коментарів:
Дописати коментар